maandag 11 mei 2009

Julia

Wat vind je van interviews?
Leuk! Het ligt heel erg aan de geïnterviewde en de interviewer. Het leukste is als de interviewer iets wil weten dat de geïnterviewde niet wil zeggen.

Wie zou je zelf graag eens interviewen?
Rondom Tien had een aflevering over Karst T. De redactie kreeg veel reacties binnen van mensen die zich in hem herkenden, die ook tot een daad in staat zouden zijn. Zo was er een vrouw bij wie nooit wordt aangebeld, ja één keer per jaar door de meteropnemer. Deze mevrouw zou ik willen interviewen. Zij maakt me nieuwsgierig, zo’n eenzaam iemand, die nooit iemand spreekt, die een explosiviteit in zich heeft dat eruit moet.


En George W Bush, misschien is er nu genoeg tijd verstreken vanaf zijn presidentschap en durft hij er iets over te vertellen. Het is schofterig wat hij allemaal gedaan heeft. En hij is dus heel leuk! Ik heb een documentaire over hem gezien.

Welke vraag zou verrassend zijn voor je?
Elke impertinente vraag die je zou stellen zou ik verrassend vinden.
Wat zou een impertinente vraag zijn?
Alles wat met intimiteit te maken heeft.

Welke vraag mag beslist niet gesteld worden aan jou?
Elke vraag mag gesteld worden, er is altijd nog de geen commentaar optie.

Wat doet kunst jou?
Alles eigenlijk. Het kan de basis van het leven raken. Het kan ook niets doen maar ook alles.

Hoe zenuwachtig was je?
Nihil nul komma nul. Heb je veel lezers, moet ik zenuwachtig zijn?
Nee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website