dinsdag 26 mei 2009

Sam

Wat vind je van interviews?
Ligt eraan waar het over gaat.

Wie zou je zelf graag eens interviewen?
Angelina Jolie.


Wat zou je Angelina als eerste vragen?
Hoe het aankwam met Brad Pitt tijdens de film.

Welke vraag zou verrassend zijn voor je?
Hoe mijn seksleven is of zo, zou ik heel raar vinden.

Welke vraag mag beslist niet gesteld worden aan jou?
Mijn bankpasnummer.
Bedoel je, je pincode?
Ja.

Wat doet kunst jou?
Modern niets, oude kunst zoals Rembrandt vind ik mooi. Portretten en landschappen.

Hoe zenuwachtig was je?
Nu, niet echt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website