zondag 13 december 2009

aardig

Lieve Jacqueline,

Mijn baas wil dat ik niet zo aardig ben. Maar ik ben nu eenmaal aardig. Nu wil ik ontslag nemen. Dat is natuurlijk niet aardig. Kun jij mij helpen?

Een aardig iemand


-----------------------------------------------------------------------------


Lieve aardig iemand,

Om te beginnen kijk hier naar. Dit fantastische boek zal je zeker helpen. Je baas moet dit artikel lezen. Ontslag nemen doen we vandaag de dag toch niet meer echt? Ga eens in de Playboy staan. Doe eens lekker gek. Begin voor jezelf. Trek erop uit. Wees jezelf. Proost.

Lieve groet van Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website