zondag 6 december 2009

angst

Lieve Jacqueline,

Het gaat de laatste tijd slecht met me. Ik lijd aan iets met de naam hippopotomonstrosesquippedaliofobie. Nu moet ik binnenkort voor mijn werk een ingewikkelde presentatie doen. Mijn collega’s weten niet dat ik deze angststoornis heb. Ik ben bang dat het niet gaat lukken. Straks raak ik mijn baan kwijt.

Een totaal ontredderd iemand.


------------------------------------------------------------------------------


Lieve totaal ontredderd iemand,

Wat is in godsnaam hippopotomonstrosesquippedaliofobie. Hier heb ik nog nooit van gehoord. Aangezien ik geen zin heb om het op te zoeken geef ik je deze tip, kan in ieder geval geen kwaad. Haal rustig adem, ontspan. Lees eens een kloek boek en stel je niet zo aan. Speel galgje met je partner.

Lieve groet van Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website