woensdag 30 december 2009

klaarwakker

Lieve Jacqueline,

Het is bijna vier uur 's nachts en ik ben klaarwakker. Iedereen is naar bed, ik kan met niemand chatten en de fles is bijna leeg. De cafés zijn dicht en zelfs de katten slapen. Er is alleen een documentaire over Johny Cash, maar die is Duits nagesynchroniseerd, weet jij iets slaapverwekkends?

Liefs van een wakker Nederland


------------------------------------------------------------------------------


Lieve een wakker Nederland,

Zo tegen het einde van het jaar zit de spanning er goed in. Snelle rotjes knallen erop los. Er moet weer afscheid genomen worden van een jaar dat voorbij vloog. Het is logisch dat je de slaap niet kan vatten. Heb je al plannen voor oud & nieuw. Wie weet maak jij je onbewust druk over hoe het allemaal zal lopen. Het moet (met een dik accent op moet) natuurlijk fantastisch zijn! Sla in ieder geval ruim champagne in, koop een paar oliebollen, of bak ze zelf en steek eens een sierpijl af. Zet een bak met zilveren snippers klaar, deze kun je drastisch uitstrooien rond middernacht. Maak kletspraatjes met buren of met totaal vreemden. Zelfs het minste ‘is-dit-nu-wel-echt-een-feestje?’ kan op deze manier slagen. Ik weet zeker dat jij vannacht zult slapen als een Roos!

Lieve groet van Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website