donderdag 10 december 2009

sportief

Lieve Jacqueline,

Al jaren doe ik aan bodybuilding. Mijn man zegt steeds: het lijkt wel of ik met een kerel in bed lig. Hoe bedoel je? denk ik dan. Ik raak hier onzeker van. Moet ik nu stoppen met trainen? Het is mijn enige sociale uitje in de week.

Een eenzame tornado.


------------------------------------------------------------------------------


Lieve eenzame tornado,

In dit stadium moet jij echt je relatie gaan redden. Kijk eens bij mijn tien gouden tips (hieronder). Of bijvoorbeeld gaan schaken. Als dit te hoog gegrepen is, kun je ook denken aan dammen. Is dit nog te moeilijk voor je, speel dan eens galgje. Dit kun je in teamverband doen of met je partner. Wordt er in de buurt misschien bingo gespeeld? Gun jezelf een knipoog meid.

Lieve groet van Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website