dinsdag 5 april 2011

hoe maak je een toffe website?

Je begint eens na te denken en te babbelen met je vrienden. Die weten bij elkaar best veel. Dan installeer je het Dreamweaver programma CS3. Gaat eens surfen over het net. Download een gratis test update naar CS5.

Wat hier staat te beginnen is nog maar het basiskamp niveau in de beproeving van de Kilimanjaro.

De website noem ik ...een kado van wippo heb je zo... Ik ga hem helemaal zelf met hulp van anderen in elkaar rammen. Vind je me leuk en kan je niet wachten het allemaal te zien, volg me toch, als je durft!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website