zaterdag 26 maart 2011

terug van een blokje om

In de wandelgang heb ik van alles en nog wat gedaan, het komt neer op consumeren naar binnen schuiven en al, van televisieprogramma’s, films op van alles en nog wat, tot romans en openingen. O lieve schattige Macbook waarom ben je uit mijn huis ontvreemd? Alle maar dan ook alle digitale informatie, een best wel leuke website in aanbouw, foto’s, vast nog allerlei dingen die ik gelukkig vergeten ben, ben ik kwijt.
Als een slimme meid op haar toekomst voorbereid, heb ik nu een dikke schijf waar om de zoveel tijd een kopie van mijn digitale infotainment op geflikkerd wordt. Zo.

Misschien pak ik de Bern sessie weer op, weet je wel, het op reis zijn met mijn oudste zoon... hoewel... wie weet doe ik iets anders...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website