maandag 11 april 2011

content

Nee dit is niet een referentie naar een aflevering van mijn minimarktonderzoek onder uitzendbureaus die ik van mijn blog gehaald heb. Ik moet er nog steeds een manmoedig artikel van maken om te verkopen aan een goed betalend tijdschrift, dit terzijde. Het gaat over mijn toffe website.

Ik heb eens een aangenaam gesprek gevoerd tijdens een opening over hoe je dit kunt doen. Zet er niet teveel op alleen verwijzingen naar alle digitale aanwezigheid, ik bedoel profielen, websites, youtube kanalen, meningen die je het net op geslingerd hebt, artikelen waar je in voorkomt en ga zo maar door. Knal dat op een openingspagina. Nog een verrassing verbergen achter deze pagina en klaar is Jac.

Weet je al dat www.innl.nl een internationale prijs genaamd 'best of the web award' in ontvangst heeft genomen. Daar ga ik me ook eens in verdiepen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website