donderdag 28 april 2011

help

Mijn probeertijd van Dreamweaver verloopt over 7 dagen. Nu moet ik iets gaan doen. Morgen of overmorgen of volgende week of misschien wel nooit, ga ik bellen met Hostnet, ik weet niet of en hoe ik mijn website waar ik dus geen back up van heb, Dreamweaver, weer in kan sleuren.

Maar wat doe ik, wat doet de overheid?

In plaats van nuttige dingen doen, talm ik een beetje over het web. Bij Google tik ik ‘tips voor het maken van een website’ in en waar kom ik tot mijn grote verrassing terecht? Bij, jazeker www.anouksweb.nl Daar steek ik zo meteen, straks of later, vast wel iets van op. Of niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website