dinsdag 28 juli 2009

boodschappentas

voor

Ze noemen me exotisch met een Zuid-Amerikaanse look. Ik lubber alleen altijd enorm uit als ik functioneer. Heb jij niet een ultieme oplossing. Je bent mijn laatste hoop. Anders ben ik gedoemd tot nutteloos voorwerp, daar heb ik geen zin in.

na

Zo dat scheelt, ik lijk meteen minder zwaar. Prettige bijkomstigheid moet ik zeggen. Is het niet te exhibitionistisch? Jij vindt dat het kan? Dan ik ook. Ik ga dingen verliezen als ik uit ga, ik ben namelijk zeer bewegelijk. Ach in de late uurtjes maakt mij dat niet meer uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website