vrijdag 24 juli 2009

bus

voor

Vind je niet dat ik er fantasieloos en gewoon uitzie? Als je dat ook ziet dan kun je vast wel iets rigoureus doen? Geen gegoochel met felle kleuren maar iets anders. Iets onverwachts. Verras me! Denk groot. Ach ik laat het aan jou over jij hebt er verstand van.

na

Zo zeg. Mijn brein was al alle kanten opgeschoten en had de onmogelijkste oplossingen bedacht. Dit had ik nooit voorzien. Hoe moet het nu als ik ga rijden? Op mijn imperiaal zeker, is natuurlijk ook hartstikke goed. Wat een wereldwonder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website