donderdag 23 juli 2009

gordijn

voor

Laat ik met de deur in huis vallen. Kun je zien dat mijn kleding handgemaakt is. Door mezelf. Ik grijp automatisch naar gekke stoffen. Hippieouders hè. Laatst riep een lekker ding: je lijkt wel een gordijn. Daarom ga ik voor de make over. Kun je me meer sex-appeal geven?

na

Niet te geloven. Het is je gelukt. De seks druipt van me af. Is het niet te overdreven. Ik ben niet gewend zo uitgedost over straat te gaan. De mensen zullen nog sneller kijken. Wat vinden de jongens hiervan? Gut we zullen zien. Gaan we uit vanavond?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website