woensdag 22 juli 2009

radiator

voor

Het ging van de week borrelen en toen besloot ik de gok te wagen. Je merkt het misschien niet maar ik ben nogal onzeker. In mijn jeugd heb ik anorexia gehad. Mijn wens is om sportiever voor de dag te komen.

na

Wat een simpele ingreep en zo opvallend. Dit had ik natuurlijk zelf kunnen bedenken. Alleen je moet er maar opkomen. Wat prettig dat je het nummer, toevallig mijn lievelingsgetal, weg kan halen. Ik heb namelijk vaak momenten dat ik gewoon mezelf wil zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website