zaterdag 23 mei 2009

Geesje

Wat vind je van interviews?
Soms wel leuk.
Wat vind je er leuk aan?
Dat je dingen van iemand te weten komt.

Wie zou je zelf graag eens interviewen?
Gewoon iemand die beroemd is.
Kun je een voorbeeld geven?
K3 of Kus.


Wat zou je K3 als eerste vragen?
‘Wat vinden jullie zo leuk aan beroemd zijn?’

Welke vraag zou je Kus als eerste stellen?
‘Wat is jullie leukste liedje?’

Welke vraag zou je verrassend vinden? Van mij?
Dat weet ik niet.

Welke vraag mag beslist niet gesteld worden aan jou?
Hoe ik het vond om te verhuizen.

Wat doet kunst jou?
Soms word ik er vrolijk van soms niet.

Hoe zenuwachtig was je?
Niet zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website