woensdag 13 mei 2009

Vincent

Wat vind je van interviews?
Altijd leuk en bijna altijd interessant om te lezen. Soms ook omdat ’t meer zegt over de interviewer dan over de geïnterviewde. En als ik zelf geïnterviewd word is het altijd schokkend om terug te lezen: 'heb ik dat écht gezegd…?'

Wie zou je zelf graag eens interviewen?
Poeh… Bernard Sumner, de zanger van New Order, die eigenlijk niet kan zingen en me toch ontroert. Of mijn broer, hoe het in de hemel is.


Welke vraag zou verrassend zijn voor je?
Waarom ik niet eens een keer met nagelbijten op wil houden omdat het er zo vies uitziet.

Welke vraag mag beslist niet gesteld worden aan jou?
Wanneer ik denk te gaan stoppen met nagelbijten.

Wat doet kunst jou?
Veel: ontroering, beroering, vertedering, woede, angst, maar bovenal zet kunst een deurtje in mijn hoofd open waardoor ik anders over dagelijkse dingen ga denken.

Hoe zenuwachtig was je?
Best wel. Omdat het interview niet rechtstreeks was, was ik zenuwachtiger dan als het live was geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website