dinsdag 5 mei 2009

Roos

Wat vind je van interviews?
Ik lees heel graag interviews, zelfs van sporters, businesslui en economen, mensen waar ik niets mee heb. Een goed interview vind ik altijd leuk om te lezen. Het mooiste is als je kunt zien dat een interviewer echt reageert en luistert, dan wordt het interessant.

Wie zou je zelf graag interviewen?
De wilde Maxima, dus niet de brave voorlichtingsdienst Maxima. Eigenlijk de gewone mens. Er is van haar zo’n representatief prototype gekneed die door de beugel kan.


Welke vraag is verrassend?
Ha ha, deze! Bedoel je een vraag aan mij of een vraag die ik aan iemand anders zou stellen?
Een vraag aan jou.
Dat kun je toch niet voor jezelf bedenken.

Welke vraag mag beslist niet gesteld worden aan jou?
Dan ga je dit meteen vragen natuurlijk, lekker makkelijk! Dat zijn er heel veel... Mmm is dat zo? Eigenlijk ligt het er heel erg aan, jij als vriendin mag alles vragen, maar voor een weblog niet, bijvoorbeeld over mijn seksleven.

Wat doet kunst jou?
Kunst is onbegrijpelijk voor mij!

Hoe zenuwachtig was je?
Hiervoor? Niet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website