vrijdag 8 mei 2009

Rogier

Wat vind je van interviews?
Tja, dat hangt ervan af. De interviews die ik lees of die afgenomen worden?
Die je leest.
Dat hangt van de vragen en antwoorden af.

Wie zou je zelf graag eens interviewen?
Mezelf.


Welke vraag zou verrassend zijn voor je?
Moet ik even over denken hoor... Geen idee.

Welke vraag mag beslist niet gesteld worden aan jou?
Potjandorie... Of ik op mijn moeder lijk.

Wat doet kunst jou?
Denken dat ik bestaansrecht heb.
Hoe bedoel je dat?
Zeg ik niet.

Hoe zenuwachtig was je?
Gemiddeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website