vrijdag 22 mei 2009

Sjors

Wat vind je van interviews?
Wel leuk ja. Af en toe geef ik kleine interviews omdat ik liedjes schrijf en zanger ben, dat vind ik leuk om te doen. Ik kijk graag naar interviews op televisie.

Wie zou je zelf graag eens interviewen?
Ik zou graag Huub van der Lubbe interviewen. Hij is een groot voorbeeld voor mij. Niet voor publiek maar voor mezelf om meer over het vak muziek te weten te komen.


Wat zou je Huub als eerste vragen?
‘Of hij nog een droom heeft?’

Welke vraag zou verrassend zijn voor je?
Die aan mij wordt gesteld?
Ja.
Iets heel persoonlijks in de trant van wat was je laatste droom? Wat ik trouwens niet meer weet.

Welke vraag mag beslist niet gesteld worden aan jou?
Vragen op persoonlijk intiem gebied.

Wat doet kunst jou?
Kunst in de vorm van muziek geeft me de vrijheid mijn eigen wereld te inspireren zodat de wereld een stuk aangenamer en mooier is dan de dagelijkse werkweek. Het schept creativiteit.

Hoe zenuwachtig was je?
Niet zenuwachtig. Nee. Ik hoop dat ik helder was, ik ben al lang wakker, ik sta om vijf uur op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website