vrijdag 18 december 2009

bezorgd

Lieve Jacqueline

Eind vorig jaar heb ik een profiel aangemaakt op schoolbank.nl. Op die manier ben ik op het spoor gekomen van heel wat oude klasgenootjes van vroeger. Vooral met klas 3c van het Anton Wachter College in Alphen heb ik veel e-mailcontact. Al die verhalen van vroeger natuurlijk en we sturen elkaar ook leuke filmpjes. Nu is het idee ontstaan voor een Nieuwjaarsreünie bij ons thuis in Woerden. Bijna de hele klas heeft al toegezegd te komen. Maar sinds een dag of twee word ik bestookt met mailtjes van een man die zegt dat hij ook op de reünie aanwezig zal zijn. Ik herinner mij die hele vent niet. Hij beweert ook op het AW gezeten te hebben en dat hij ten onrechte in de tweede is blijven zitten en dus eigenlijk bij ons groepje hoort. Volgens mij is er een steekje los want hij zegt ook allemaal rare dingen over van alles en nog wat. Mijn man zegt dat hij maar gewoon moet komen want dan geeft hij hem wel even flink op zijn sodemieter. Daar zit ik natuurlijk ook niet op te wachten. Wat moet ik doen Jacqueline? Groetjes.

Een bezorgde huismoeder
(ps zet mijn naam er maar niet onder)


------------------------------------------------------------------------------



Heb je toevallig contact gehad met de smoorverliefde senior? Hij zit ook op schoolbank en zat misschien wel bij jou in de klas! Of ben je een jonge moeder? Affin. Wat vind je raar? Je bent hier echt onduidelijk over. In ieder geval zou ik in jouw geval, het wel of niet ontvangen van de zittenblijjver, hier vanaf laten hangen. Ja echt. Pas op met wie je in huis haalt. Je man is natuurlijk een krachtpatser maar met echt gekke mensen schiet je daar weinig mee op. Een pistool is zo getrokken. Ga in op zijn e-mails. Zo hou je hem zoet en spreek een week eerder af, nog in het oude jaar, met je ex schoolgenoten. Als de gek dan langs komt een week later (haha) doe dan de deur niet open. Je kunt thuis blijven, dat wel, maar verstop je achter de bank zodra de deurbel gaat. Kun je me een flimpje mailen van je man, ik ben namelijk dol op mannen die andere kerels wel even flink op hun sodemieter geven. Een flimpje van jullie samen mag ook. Kook je vanavond iets lekkers voor hem?

Lieve groet aan je man van Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website