vrijdag 4 december 2009

geld

 Lieve Jacqueline,

Ik heb vandaag veel te veel geld uitgegeven. Is dat nu goed voor de economie? Ja toch. Geld moet rollen. Het is niet goed voor het milieu.
Ik voel me er niet goed bij. Wat vind jij dat ik moet doen? Doorgaan of stoppen? Ik heb een credit van 1500 euro. Er komt DSB geld aan van 2500 euro. Ach het valt toch mee.

Een sombere zure mevrouw.

------------------------------------------------------------------------------

Lieve sombere zure mevrouw,

Nou dat is goed gerekend hoor. Je hebt je geld goed op orde, wat zeur je nou. Milieu dat is geldlobby. Verwen jezelf eens. Niet een broek in de uitverkoop halen. Datgene wat je jezelf net niet gunt. Dat eigenlijk veel te dure hebbedingetje, koop dat gewoon.

Lieve groet van Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website