dinsdag 15 december 2009

melig

Lieve Jacqueline,

Al een paar weken lijd ik aan een verhevigde vorm van meligheid. De meligheid begint zo aan het einde van de ochtend en trekt gewoonlijk na zonsondergang snel weer weg. Maar sinds een paar dagen sta ik ermee op en ga ik ermee naar bed. Ik word er behoorlijk melig van. Wat moet ik doen?

Een behoorlijk melige kunstdocent.


----------------------------------------------------------------------------


Lieve behoorlijk melige kunstdocent,

Heb je al tussen je medicijnen gekeken? Doen hoor. Het kan zijn dat je vrouw per ongeluk haar dosis tussen jouw pillen heeft gelegd. Van de pillen van je vrouw, mocht dit niet op je dieet staan, kun je behoorlijk lacherig worden op het melige af. Hou je het tijdens zo’n melige aanval trouwens droog? Misschien interesseert kunst je geen bal meer, je gaat dan over relativeren en als je veel humor hebt, dubbel liggen. Als dat zo is moet je direct stoppen met doceren. Ga gewoon flink uit met je studenten. Iets dat ook ontzettend kan helpen is een testament maken! Nou, geniet(!) van deze periode.

Lieve groet van Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website