woensdag 23 december 2009

waanzinnig

Lieve Jacqueline (als je echt zo heet),

Ik weet het nu zeker, ik word achtervolgd, ik kan er niet veel over zeggen, ben nog nooit in dit internetcafe geweest, het ruikt hier raar, ik heb maar voor 5 minuten betaald, luister, ze hebben me door maar ik heb niks gedaan, maar hij is er steeds als ik naar buiten ga, ik doe wel of ik m niet zie, en als ik mijn gordijnen opendoe ik heb mijn hyves gedeleted shit, als je je laptop vebrand knne zem toch nog lezen mijn tijd iis bijnaa op help snel ajs


-----------------------------------------------------------------------------



Lieve lieve lieve lieve meneer of mevrouw. Je bent vast een vrouw! Wordt je gestalkt door een man of vrouw? Geeft niets hoor, dat je dit niet schrijft, je situatie is al schrijnend genoeg. Onduidelijk is ook of je al door de molen van de geestelijke gezondheidszorg bent geslingerd. Ik zou graag een warme arm om je heen slaan. Dit helpt natuurlijk niet op lange termijn. Vertrouw je nog iemand? Zo ja trek daar bij in. Laat je hardnekkig begeleiden door de eerste de beste die daarvoor open staat. Je bent toe aan redding. Schaam je niet. Is er een buurtwinkel waar je vaak komt? Dit kan haast niet anders je moet toch eten en drinken. Neem de uitbater in vertrouwen. Eigenlijk kun je elk ander persoon die je regelmatig ziet in vertrouwen nemen. Natuurlijk niet degene die jou achtervolgt! Kijk eens met de zogenaamde helikopterview. Proberen hoor. Waanzinnigheid komt in de beste families voor. Familie. Misschien is er een familielid die jou kan begeleiden. Zo kun je echt niet langer doorgaan! Dit is geen leven meer. Kop op. Kook samen iets lekkers juist nu met de feestdagen.

Een hele warme kus, (smak) van Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website