vrijdag 11 december 2009

gek

Lieve Jacqueline,

'Studenten geven cursus handen wassen'. Ik word gek van al die alcoholzeeppompjes. Ik ben al ingeënt tegen de Mexicaane- én de seizoensgriep. Mijn baas weigert mij ziek te laten worden! Wat kan ik doen?

Anoniempje


-------------------------------------------------------------------------------


Lieve Anoniempje,

Laat je niet gek maken Anoniempje. Ben jij niet onwijs in de defensieve ontkenningsfase? Ziek zijn heb je toch zelf in de hand? Laat jouw baas lekker kletsten. Wist je dat je ook pompjes zonder alcohol hebt. Voor de zekerheid kun je bij de Makro inslaan. Ze hebben nu dozen per dozijn met wel tien verschillende kleuren. Je ogen kun je beter niet wassen met zeep. Denk goed na over je eigen studententijd. 


Lieve groet van Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website