donderdag 24 december 2009

lusteloos

Lieve Jacqueline,

Ik ben de laatste tijd zo moe en futloos. Ik slaap minstens 10 uur en als ik dan opsta moet ik lang bijkomen met koffie en soms een sigaret. Ook heb ik vreselijke wallen onder mijn ogen. Ik moet veel doen maar als ik er aan denk wordt ik al moe. Ik heb me vandaag naar de kapper gesleept omdat mijn haar ook al begon te hangen alsof het de volgende dag niet meer ging halen. Gisteren lukte me het nog net om naar het café op de hoek te lopen, maar bij het vijfde biertje kon ik mijn glas al niet meer optillen. Help Jacqueline wat moet ik doen?? De kerst komt eraan en dan ben ik graag fris en stralend als een ster.

Liefs,

Een vermoeide vrouw.


-------------------------------------------------------------------------



In godsnaam zet de wekker. Je slaapt twee uur teveel. Van lang slapen word je suf. Het nieuwe slaapritme gaat je bevallen. Wallen zijn vreselijk. Je kunt er camouflagestift op kwakken, dit raad ik je af. Wallen kun je goed behandelen met aambeiencrème. Al eeuwen een beproefd modellentrucje. Voorzichtig smeren want het is pittig spul. Het allerbeste is om oude koffie op je ogen te leggen. Koffiepads zijn hier heel handig voor. Je wallen zullen eerst opzwellen maar zodra de pads aanslaan zie je meteen verschil. Heb je wel eens gefloat of iets anders esoterisch gedaan? Het is en blijft een zweverige hoek maar in jouw toestand heb je hier alleen profijt van. Je kunt de dingen die je van jezelf zo nodig moet sneller naast je neer leggen. Laat anderen het lekker doen. Naar het café gaan is het belangrijkste, dit mag je niet laten vallen. Kerst komt volgend jaar weer, dus doe daar niet ingewikkeld over. Zullen we eens samen een pils drinken in de kroeg?

Lieve kerstgroet van Jacqueline

1 opmerking:

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website