dinsdag 12 mei 2009

Annekinna

Wat vind je van interviews?
Ik ben een paar keer geïnterviewd en vond het wel grappig.

Wie zou je zelf graag eens interviewen?
Björk, komt zomaar in me op.


Welke vraag zou verrassend zijn voor je?
Volgens mij geen één. Als je me zou vragen of ik met je naar bed zou willen. Als je me dat als vrouw zou vragen dan zou ik dat verassend vinden.

Welke vraag mag beslist niet gesteld worden aan jou?
Nou...nee... ha ha... grapje. Volgens mij mag alles gevraagd worden.

Wat doet kunst jou?
Veel want ik maak zelf kunst. Kunst irriteert, bewondert, ik hou van kunst. Ik heb het nodig, het vult mijn leegte.

Hoe zenuwachtig was je?
Niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website