donderdag 7 mei 2009

Hylke

Wat vind je van interviews?
Mogen we even een pauze nemen... nu al. Ik haat interviews! Die van het soort waarin lange stiltes vallen met vaak het woordje eh, daar hou ik wel van. Van diepte interviews hou ik ook.

Wie zou je zelf graag eens interviewen?
Eh... Ik zou wel... Is dit serieus? Ik zou wel Robert Ashley willen interviewen, ik volg hem al jaren. Hedendaags klassiek, als je het klassiek mag noemen. Hij werkt met stemmen, daar ben ik dol op en vervormt deze met elektronica. Behalve prachtige ideeën heeft hij een mooi mensbeeld. Hij geeft commentaar op het moderne Amerikaanse leven en gaat al lang mee.


Welke vraag zou verrassend zijn voor je?
Van hem naar mij of van jou?
Van mij.
Wie ben jij eigenlijk?

Welke vraag mag beslist niet gesteld worden aan jou?
Beslist niet? Jij mag elke vraag stellen!

Wat doet kunst jou?
Goede of slechte kunst? Mooi of lelijk? Ja kunst kan je zoals je weet een beetje uit je kleine leefwereldje verheffen. Kunst kan een ander gevoel geven, het kan je gewoon blij maken of puur entertainen, dat is wat mij betreft ook kunst. Het is maar hoe je op een bepaald moment naar dingen kijkt en of je er voor open staat.

Hoe zenuwachtig was je?
Ik vind het nooit leuk om geïnterviewd te worden. Nee hoor, ik was niet zenuwachtig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website