maandag 25 mei 2009

Winnie

Wat vind je van interviews?
Leuk!

Wie zou je zelf graag eens interviewen?
Prince.


Wat zou je Prince als eerste vragen?
Wat zijn motivatie is geweest om bepaalde stappen te nemen in zijn leven. Vooral de beginstappen in zijn carrière. Geweldig. Ik heb het een keer geprobeerd om hem te interviewen voor een tijdschrift dat ik maakte. Catelogue. Ik faxte cartoonachtige tekeningen van mezelf, Prince interviewend. Totdat ik erachter kwam dat het faxnummer van Paisley Park Studios was afgesloten. Ik ga het zeker nog eens proberen.

Welke vraag zou verrassend zijn voor je?
Voor mezelf?
Ja.
O dat is een moeilijke. 'Wat ik geen verrassende vraag zou vinden maar een eerlijke is: Waarom ik doe wat ik doe en niet getrouwd ben met kinderen?' Nogmaals eerlijk niet verrassend.

Welke vraag mag beslist niet gesteld worden aan jou?
Geen enkele. Je mag alle vragen stellen.

Wat doet kunst jou?
Kunst doet me in principe helemaal niets. Kunstenaars en alles wat eromheen hangt zijn belangrijk voor de samenleving want ze bieden een kritische blik op die samenleving en alles wat er mis aan is. Ik zie het als een collectieve reflectie. Ik beschouw kunstenaars net als columnisten of wetenschappers. Alle kleine dingen die gebeuren zoals Lost & Found of wat jij doet, zijn ook belangrijk, alleen moeten een plaats krijgen.

Hoe zenuwachtig was je?
Niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website