zondag 24 mei 2009

Constant

Wat vind je van interviews?
Leuk, dan lijkt het alsof mensen in me geïnteresseerd zijn.

Wie zou je zelf graag eens interviewen?
Dat is heel moeilijk want ik heb nu ook een interviewding www.desktopinterview.org waar ik mensen interview over hoe ze met een computer werken. Ik zou nu graag iemand interviewen die belangrijk is in kunst maar niet heel snel met de computer.
Heb je al iemand in je hoofd?
Nee.


Wat zou je zo’n belangrijk persoon in de kunst als eerste vragen?
‘Hoe begin je, je dag?’

Welke vraag zou verrassend zijn voor je?
In een interview met mij?
Ja.
Een politieke vraag die niet over kunst gaat?

Welke vraag mag absoluut niet gesteld worden aan jou?
Geen één.

Wat doet kunst jou?
Als het goed is krijg ik er energie van. Als het niet goed is dan wordt ik er moe van. Het liefst geeft het me hoop voor de toekomst om op een spannende manier over dingen na te kunnen denken.

Hoe zenuwachtig was je?
Voor dit interview? Niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website