donderdag 14 mei 2009

Menno

Wat vind je van interviews?
Goede vraag. Ik vind het belangrijk dat ze afgenomen worden. Je leert iets over mensen, niet alleen over mensen maar ook over organisaties. Het is een onderdeel van mijn vakgebied. Ik ben docent marktonderzoek.

Wie zou je zelf graag eens interviewen?
O mijn hemel, waarom moet ik daar zo lang over nadenken... Willem van Hanegem.


Wat zou je hem als eerste vragen?
‘Kun jij je nog herinneren dat je ooit de Bataaf hebt gerund?' Dat is een tennispark in Den Haag.

Welke vraag zou verrassend zijn voor je?
Deze.

Welke vraag mag beslist niet gesteld worden aan jou?
Van mij mogen alle vragen gesteld worden. Er bestaat niet zoiets als een domme vraag.

Wat doet kunst jou?
Het inspireert.

Hoe zenuwachtig was je?
Wanneer, voor dit interview? Niet.

1 opmerking:

  1. Heel professioneel hoe hij tijd wint om na te denken, door te zeggen: "goede vraag".

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website