vrijdag 29 mei 2009

Johanneke

Wat vind je van interviews?
Ontzettend leuk! Ik geef graag mijn mening.

Wie zou je zelf graag eens interviewen?
Dalai Lama.


Wat zou je Dalai Lama als eerste vragen?
Hoe hij is gekomen tot rust en geluk?

Welke vraag zou verrassend zijn voor je?
Dat is die vraag die jij ooit in één van je eerste kunstprojecten aan mij stelde: ’Mag ik je onderbroek?’ Eigenlijk ben ik nog steeds gechoqueerd vijftien jaar later.

Welke vraag mag beslist niet gesteld worden aan jou?
Je mag alles vragen, maar of je antwoord krijgt. Als Jacq of als blogger.
Als blogger.
...
Mijn leeftijd, mijn NAW gegevens, mijn relatiegezeur en andere privé dingen.

Wat doet kunst jou?
Op het moment is het een goed doel, ik stop er geld in. Je moet de kunsten steunen.

Hoe zenuwachtig was je?
Voor dit? Nou nee, ik vertrouw je toch lieverd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website