woensdag 6 mei 2009

Jacqueline

Wat vind je van interviews?
Rot op met je interviews! Ha ha... nee grapje, ik hou echt enorm van interviews, ik lees ze altijd als eerste in de opiniebladen, vandaar dat ik er nu mee bezig ben. Het geeft een blik op het innerlijk van iemand en zal nooit te grof worden. Iedereen wil toch geinig voor de dag komen.

Wie zou je zelf graag eens interviewen?
Mezelf... nee hoor... ik heb geen specifiek persoon in gedachten. Eigenlijk is iedereen goed genoeg om te interviewen. Maar als ik dan toch moet kiezen Herman Koch. Het allerliefst Haruki Murakami.


Welke vraag zou verrassend zijn voor je?
Een grove, een vraag over mijn geloof of een politiek incorrecte.

Welke vraag mag beslist niet gesteld worden aan jou?
Elke vraag mag gesteld worden. De ongestelde vraag is belachelijk.

Wat doet kunst jou?
Kunst doet mijn bloed sneller stromen, mijn hart een keer overslaan, een veertje over mijn gebloosde wang strelen, een lentebriesje door mijn haren waaien of helemaal maar dan ook helemaal niets.

Hoe zenuwachtig was je?
Enorm zenuwachtig, ik zal niet zo snel nog eens mijn vingers branden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website