maandag 22 juni 2009

Het supermodel

Roddeltante hangt met Luistervinkje in een club.


‘Kijk haar eens.’
‘Wie?’
‘Zij daar.’
‘Waar?’
‘Over de bank gedrapeerd.’
‘O het supermodel.’
‘Supermodel moet nu tegen de veertig zijn.’
‘Wat ziet ze er nog goed uit.’
‘Hoe doet ze het?’
‘Zij schijnt van wurgseks te houden.’
‘Goh.’
‘Echt hoor.’
‘Ik geloof je wel.’
‘Maar?’
‘Waarom moet alles altijd zo extreem?’
‘Tja.’
‘Op welke manier?’
‘Met een stropdas geloof ik.’
‘Hoe gaat dat dan?’
‘Op hèt moment geen lucht krijgen geeft de ultieme kick.’
‘Tje zeg.’
‘Het is gevaarlijk.’
‘Het kan enorm mislukken.’
‘Dan ben je niet meer.’
‘Dat zal ik nooit doen.’
‘Zeg nooit nooit.’
‘Weet ik, maar toch.’
‘Je hebt het leven lief.’
‘Zoiets ja.’
‘Kijk die benen.’
‘Wat zijn ze lang.’
‘Ik zie geloof ik iets roods in haar nek.’
‘Van de strop.’
‘Das.’
‘Zullen we dansen?’
‘Nog niet.’
‘Ik ga dansen hoor.’
‘Zie je zo.’

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website