maandag 29 juni 2009

Moeders

Roddeltante en Luistervinkje drinken een wijntje


'Wat vind jij van je moeder?'
'Totaal gestoord.'
'Ze blijft toch je moeder.'
'Zeker, ze is ook lief.'
'Mijne wordt oud.'
'Mijne ook.'
'Ineens best snel.'
'Ze gaan een keer dood.'
'Dat schijnt heftig te zijn.'
'Ik wil er niet aan denken.'
'Mijne doet nog veel.'
'Mijne ook.'
'Gelukkig maar.'
'Andere dingen dan ik weliswaar.'
'Wat doet jouw moeder zoal?'
'Ze zit op allerlei clubjes.'
'Bingo en zo?'
'Van alles, het fijne weet ik niet.'
'Interesseert je dat niet?'
'Jawel, het is alleen veel.'
'Ze is heel sociaal.'
'Over jouw moeder.'
'Wat?'
'Drinkt ze nog zoveel?'
'Steeds meer.'
'Dat kan toch niet.'
'Jazeker.'
'Elke dag?'
'Ja hoor.'
'Ook alleen?'
'Dan ook.'
'Maak je, je zorgen?'
'Nee.'
'Misschien moeten we een ontmoeting regelen.'
'Jouw moeder kan mijne meenemen.'
'Toch niet naar zo’n clubje?'
'Op kroegentocht.'
'Dat is een heel goed idee.'
'Het is weer tijd voor een leuke vent.'
'We laten ze elkaar bellen.'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website