dinsdag 30 juni 2009

Jeugdliefde

Roddeltante en Luistervinkje zijn aan zee


'Kun jij je eerste tongzoen herinneren?'
'Als de dag van gisteren.'
'Was het bij jou ook zo glibberig?'
'Het was spannend en smerig tegelijk.'
'Hij bleek mijn grote jeugdliefde.'
'Mooi.'
'Ook dat.'
'Wat nog meer?'
'Hij had venijnige trekjes.'
'Wat allemaal?'
'Voor mijn neus flirten met anderen.'
'Flauw hoor.'
'Na het flirten kwam steevast het zoenen en wat al niet meer.'
'Trok je dat?'
'Nee.'
'Vast uit onzekerheid.'
'Ja joh.'
'Ken je hem nog?'
'Toevallig hoorde ik laatst iets?'
'Nou?'
'Hij heeft iemand vermoord.'
'Nee.'
'Echt waar.'
'Wat eng.'
'Zomaar, om te weten hoe het voelt.'
'Hij hoort in een gesticht.'
'Iemand in koele bloede vermoorden om te kijken hoe dat is.'
'Ongelofelijk.'
'Nou hè!'
'Zit hij vast?'
'In een tbs-kliniek.'
'Wat een nieuws.'
'Hij krijgt dwangverpleging en creatieve therapie.'
'Zo.'
'Toen ik het hoorde geloofde ik het meteen.'
'Waar zit hij?'
'Groningen.'
'Mag hij bezoek?'
'Ga je mee?'
'Wanneer gaan we?'

1 opmerking:

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website