zondag 28 juni 2009

Beste vriendin

Roddeltante en Luistervinkje vinden een paraplu


'Wat fijn in die regen.'
'De plu is kapot.'
'Ach we geven ons eraan over.'
'Wat ik laatst nu weer hoorde.'
'Ik brand van nieuwsgierigheid.'
'Het gaat over mijn beste vriendin.'
'Daar had je toch ruzie mee?'
'O dat, ik was even gebrouilleerd.'
'Is weer over?'
'Al lang.'
'Maar wat dan?'
'Ze vertelde me dat ze verliefd is.'
'Wat leuk voor haar.'
'Hotel de botel hoor.'
'Heb je hem al gezien?'
'Nee.'
'Hoe kent ze hem?'
'Ontmoet in Paradiso.'
'Grappig.'
'Hij is tien jaar ouder.’
'Dat geeft toch niet.’
'Jaren zeventig weet je wel.’
'Mooie tijd.’
'Het is een stoot.’
'Prettig.’
'Hij wil partnerruil.’
'Oei.’
'Ze durft niet.’
'Heeft ze daar zin in?’
'Ze is verliefd.’
‘Dan heb je toch genoeg aan elkaar?’
‘Vind zij ook.’
‘Ze overweegt het wel?’
‘Ze hebben er veel over gesproken.’
‘Zou mijn ding niet zijn.’
‘Roze bril.’
‘Bullshit.’
‘Morgen gaat ze naar een seksclub.’
‘Hou me alsjeblieft op de hoogte.’
‘Wat denk jij nou!’

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website