vrijdag 26 juni 2009

Interim

Roddeltante zit met Luistervinkje buiten


‘Ik wordt gestalkt.’
‘Door wie?’
‘De interim.’
‘Aaarg door die creep.’
‘Geil word ik ervan.’
‘Pardon?’
‘Gek bedoel ik.’
‘Je zei toch iets anders.’
‘Ja maar ik weet het allemaal niet meer.’
‘Freudiaans versprekinkje?’
‘Ga toch heen.’
‘Wat doet hij?’
‘Alles.’
‘Niet zo vaag.’
‘Hij benadert me met alle communicatiemiddelen.’
‘Volgt hij je ook.’
‘Sinds kort wel.’
‘Wat een klootzak.’
‘Eerst vond ik het nog grappig.’
‘Kan ik me voorstellen.’
‘Ik voel me vacuüm getrokken.’
‘Op kantoor toch niet?’
‘Stiekem, zo bijdehand is hij wel.’
‘Wanneer dan?’
‘Als ik opkijk zie ik zijn kop.’
‘O lieverd.’
‘Ik ben aan het solliciteren geslagen.’
‘Je moet niet vluchten.’
‘Wat dan?’
‘Hij moet oprotten.’
‘Ik weet niet hoe.’
‘We moeten iets bedenken.’
‘Mij geloven ze nooit.’
‘Zit hij ook aan je?’
‘Op zo’n toevallige manier.’
‘Aankaarten.’
‘Bij wie?’
‘Commissieraad?’
‘Die incestclub?’
‘De politiek?’
‘Jij hebt humor.’

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website