maandag 8 juni 2009

De schoonmaker

Roddeltante en Luistervinkje gaan naar de wc.


'Ik heb een nieuwe roddel.'
'O kom maar op!'
'Het gaat om de schoonmaker.'
'Die van kantoor of die van jou?'
'Van kantoor.'
'Aha.'
'Weet je wat hij doet?'
'Geen idee.'
'Hij slaat zijn vrouw.'
'God nee.'
'Ja.'
'Hoe weet je dit?'
'Doet er niet toe.'
'Is het echt waar?'
'Ja.'
'Wat erg zeg.'
'Ze droeg laatst een zonnebril.'
'Echt.'
'Om haar blauwe oog te verhullen.'
'Wat een zak zeg.'
'Jazeker.'
'Hoe kan hij?'
'Hij is gefrustreerd.'
'Waarover?'
'Voornamelijk zichzelf.'
'Van wie heb je dit?'
'Van hem.'
'De schoonmaker?'
'Heeft hij opgebiecht.'
'Het zat hem zeker hoog.'
'Hij schaamt zich een beetje.'
'Hij moet zich heel erg schamen.'
'Aan niemand doorvertellen hoor.'
'Dat zal ik niet doen.'
'Hij gaat in therapie.'
'Dat is dan in ieder geval iets.'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website