donderdag 4 juni 2009

De ex

Roddeltante en Luistervinkje zijn in het Zuiderbad.


‘Heb je al over Ron gehoord?’
‘Ron?’
‘Die ex van mijn zus.’
‘O die Ron.’
‘Welke Ron dacht jij dan?’
‘Een andere.’
‘O ja, die is er ook nog.’
‘Wat is er met Ron?’
‘Je kunt beter vragen wat niet.’
‘Vertel.’
‘Hij heeft laatst een schoonheidsbehandeling ondergaan.’
‘Schoonheidsbehandeling, waarom?’
‘Zijn nieuwe vriendin stond erop.’
‘Wat heeft hij gedaan?’
‘Zijn aars laten bleken.’
‘Ach.’
‘Schijnt geil te zijn.’
‘Bah!’
‘Wat vind je daar nou van?’
‘Dat doen toch alleen homoseksuelen?’
‘Nee, hoor iedereen.’
‘Iedereen?’
‘Wist je dat niet?’
‘Jij ook?’
‘Nee.’
‘Ik snap het niet, jij?’
‘Een beetje.’
‘Wat voor een vriendin heeft hij nu?’
‘Ken haar niet.’
‘En je zus?’
‘Kent haar ook niet.’
‘Stel je voor Ron.’
‘Met een witte aars.’
‘Onmogelijk.’
‘Kan me niet voorstellen.’
‘Wat vind je zus ervan?’
‘Van die aars?’
‘Ja.’
‘Weet ik niet.’
‘Kan haar natuurlijk niets meer schelen.’
‘Dat hopen we dan maar.’

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website