donderdag 18 juni 2009

Het nichtje

Roddeltante en Luistervinkje komen op adem met een glossy.


‘Wat vind je leuker televisie of internet?’
‘Ik mis America’s Next Top Model zo.’
‘Nou ik niet.’
‘Internet is handig.’
‘Over modellen gesproken.’
‘Je nichtje had er zo aan mee kunnen doen.’
‘Iloon?’
‘Zit ze nog op Hawaï?’
‘Volgens mij wel.’
'Heerlijk lijkt me dat.'
‘Over Iloon gesproken.’
‘Ze is leuk.’
‘En heel sexy.’
‘Zeker.’
‘Ze houdt enorm van seks.’
‘Wie niet?’
‘Ze heeft een probleem.’
‘Wat?’
‘Ze komt niet klaar.’
‘Hoe bedoel je?’
‘Zoals ik het zeg.’
‘Ook niet met haarzelf?’
‘Precies weet ik het niet.’
‘O.’
‘Niet tijdens het neuken.’
‘Nooit?’
‘Nee.’
‘Wat vervelend.’
‘Het is een groot probleem.’
‘Is het haar nog nooit gelukt?’
‘Zover ik weet niet.’
‘Waarom zij?’
‘...’
‘Misschien lukt het de boekhouder.’
‘Wie weet.’
‘Op Hawaï schijnt iedereen losser te worden.’
‘Ilona los?’
‘Dat is het probleem.’

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website