zaterdag 20 juni 2009

De koorbal

Roddeltante en Luistervinkje zitten in de sauna


‘Weet je wie ik laatst tegenkwam?’
‘Geen idee.’
‘Jij kent hem namelijk.’
‘Het is dus een hij.’
‘Wil je raden?’
‘Vandaag niet.’
‘Je raadt het ook nooit.’
‘Zeg dan.’
‘Hendrik de koorbal.’
‘Wat leuk!’
‘Het was een wonder dat ik hem herkende.’
‘Hoe zag hij eruit?’
‘Als een zwerver.’
‘Nee toch.’
‘Jawel.’
‘Geen koorbal meer?’
‘Ergens nog wel.’
‘Gelukkig.’
‘Een wilde bal eigenlijk.’
‘Geweldig.’
‘Hij haalt ontzettend veel geld op.’
‘Hoeveel?’
‘Een paar honderd euro per dag.’
‘Ja hoor.’
‘Dat zegt hij tenminste.’
‘Overdrijven kan hij dus nog.’
‘Hij gaat zijn levensverhaal schrijven.’
‘Dat geloof ik echt niet.’
‘Ik ook niet.’
‘Wat had ik hem graag gezien.’
‘Hij vroeg nog naar je.’
‘Goh.’
‘Hij wilde weten of je een vriend hebt.’
‘Wat zei je?’
‘Dat je heel erg vrijgezel bent.’
‘En toen?’
‘Toen gaf hij zijn nummer.’
‘Zo.’
‘Wil je het?’
‘Heel graag.’

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website