dinsdag 16 juni 2009

Projectleider

Roddeltante en Luistervinkje staan in een tuincentrum.


‘Je raadt nooit...’
‘Vast niet.’
‘Wat ik eergisteren heb bewonderd.’
‘Vertel het maar meteen.’
‘Doe één keer een gok.’
‘Een wapenstok?’
‘Close.’
‘Een vuurwapen?’
‘Nou zeg.’
‘Echt?’
‘Jij bent telepathisch.’
‘Van wie?’
‘Echt tegen niemand zeggen.’
‘Zeer zeker niet.’
‘Onze projectleider.’
‘Hij is toch ziek?’
‘Dat denkt iedereen.’
‘Wat is er dan?’
‘Hij zit in de bak.’
‘In de gevangenis?’
‘In voorarrest.’
‘Wat heeft hij gedaan?’
‘Verboden wapenbezit en bedreiging.’
‘Ik kan het niet geloven.’
‘Echt hoor.’
‘Godallemachtig.’
‘Gisteren is hij opgepakt.’
‘Jezus.’
‘Eergisteren liet hij me zijn pistool nog zien.’
‘Wij maar denken dat hij griep heeft.’
‘Ik weet niet of we hem nog zien.’
‘Wat moet je met hem?’
‘Dat heb ik me al honderd keer afgevraagd.’
‘Nou?’
‘Gevaar hè.’
‘Ik begrijp het wel.’
‘Maar?’
‘Word wakker!’

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website