dinsdag 2 juni 2009

Systeembeheerder

Roddeltante en Luistervinkje op kantoor bij de coffeecorner.


'Ik heb een nieuwe roddel!'
'Vertel.'
'Onze systeembeheerder.'
'Wat is hij ontslagen?'
'Nee, maar wel gedumpt.'
'Door wie?'
'Door zijn vrouw.'
'Oh echt?'
'Ja echt, erg hè.'
'Heeft zij een ander?'
'Hij heeft iemand!'
'Hij?'
'Raad eens wie?'
'Van kantoor?'
'Ja, raad maar!'
'De receptioniste?'
'Je wist het.'
'Gokje.'
'Ze hebben een affaire.'
'Een verhouding?'
'Zeker al een jaar.'
'Hoe is zijn vrouw er achter gekomen?'
'Door de receptioniste.'
Wat?'
'Zij heeft het zijn vrouw verteld.'
'Goh hoe weet jij dit?'
'Zijn vrouw is een vriendin van de dochter van mijn buurvrouw.'
'En nu?'
'Hij heeft gezegd dat hij stopt.'
'Ja ja!'
'Zijn vrouw gelooft hem niet.'
'Is hij ook gestopt?'
'Nee ze hebben nog steeds iets.'
'Nee!'
'Ja hoor.'
'Wat ziet ze in hem?'
'Geen idee, wat ziet hij in haar?'
'Weet ik niet.'
'Let maar eens op zijn humeur.'
'Was mij al opgevallen.'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website