dinsdag 9 juni 2009

Directeur

Roddeltante en Luistervinkje staan in het archief.


‘Weet jij nog een roddel.’
‘Jazeker.’
‘Goh wat?’
‘Over onze directeur.’
‘Interessant.’
‘Hoe, denk jij, is hij zover gekomen?’
‘Geen idee.’
‘Omhoog geneukt.’
‘Via wie?’
‘Voorzitter van de raad van commissarissen.’
‘Je bedoelt.’
‘Ja die.’
‘Lieve kinderen.’
‘Heftig hè.’
‘Zij heeft macht.’
‘Dat kun je wel stellen.’
‘Doen ze nog dingen.’
‘Volgens mij niet.’
‘O.’
‘Je weet maar nooit.’
‘Zij speelt volgens mij met meerdere types.’
‘Ja ze heeft een naam.’
‘Arme directeur.’
‘Hoezo?’
‘Gewoon.’
‘Hij heeft toch een prima baan.’
‘Wat je maar leuk noemt.’
‘Mij lijkt het wel wat.’
‘Zo leuk is dat niet hoor.’
‘Beetje delegeren.’
‘Altijd gezeik.’
‘Zakelijke dineetjes.’
‘Eenzaam hoor.’
‘Misschien wel.’
‘Wees blij.’
‘Ben ik ook.’

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website