zaterdag 27 juni 2009

The King of Pop

Roddeltante en Luistervinkje luisteren naar Billie Jean


‘Erg hè.’
‘Te jong.’
‘Ik ben er kapot van.’
‘Ja.’
‘Ik had een kaartje.’
‘Voor zijn laatste concertenreeks?’
‘Yes’
‘In Londen.’
‘Ik wilde het niet missen.’
‘Had je die documentaire ook gezien?’
‘Een paar keer.’
‘Ik vond één keer genoeg.’
‘Ben jij nu fan of niet?’
‘Een beetje.’
‘Wat een drama.’
‘Je geld ben je kwijt hoor.’
‘Geeft niet.’
‘Dat was vooropgezet.’
‘Nee joh.’
‘Natuurlijk wel.’
‘Nou en?’
‘Ik vind hem zo seksloos.’
‘Ergens wel ja.’
‘Hij laat in ieder geval een berg muziek na.’
‘En wat voor.’
‘Zullen we Thriller luisteren.’
‘Eerst Beat it.’
‘Madonna vindt het ook erg.’
‘De hele wereld.’
‘Denk ik ook.’
‘Het is zo zielig voor zijn kinderen.’
‘En zijn plastische chirurg.’
‘Ben jij al op zijn rouwpagina geweest?’
‘Bestaat die?’
‘Dat kan niet anders.’
‘Wil je dat nu opzoeken?’
‘Hallo, jij niet?’
‘Ik heb er even geen zin in.’
‘O.’
‘De informatiestroom wordt me teveel.’
‘Kun je de muziek nog aan?’
‘Wel, maar mag de televisie uit?’

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Mijn foto
in maart en april een quiz, in mei interviews, in juni roddels, total make overs in juli, augustus de videoroman, september stellingen, in oktober een kort luisterverhaal, bloopers in november, een december vol problemen, in januari lekker makkelijk, in februari en maart de fauna reportage, in april is minimarktonderzoek onder uitzendbureaus als soapopera verwijderd onder het mom van eigenbelangen gaan voor, toen op stap met mijn oudste zoon, nu mijmeren over een nieuwe website